Klasyczne części Audi

Audi to niemiecki producent samochodów luksusowych. Mają jedenaście zakładów produkcyjnych w dziewięciu krajach na całym świecie. Został założony w 1910 roku w Niemczech. Założenie firmy Auto Union w 1932 roku, którą Volkswagen później przejął od Daimler Benz, utworzyło spółkę. Auto Union został następnie połączony w 1969 r. Z silnikami NSU i od tego czasu nazywany jest Audi. Dziś jest to jedna z najlepiej sprzedających się marek samochodów luksusowych na świecie. Firma zatrudnia około 91 000 osób na całym świecie i corocznie przyczynia się do produkcji około 1 880 000 pojazdów. Audi jest w 99,64% własnością Volkswagen Group. Wanderer został założony w 1885 roku, a później został filią Audi AG. W 1899 r. Horch A. Horch & Cie założył iw 1904 r. August Horch & Cie. W 1909 roku założył August Horch Automobilwerke GmbH, po tym jak opuścił poprzednią. Został pozwany o naruszenie znaku towarowego i musiał zmienić swoje nazwisko. Podczas spotkania ze swoimi bliskimi przyjaciółmi, syn Franza Fikentschera zasugerował, że znaczenie nazwy może zostać zachowane, ale zmienia język na inny. Następnie firma przyjęła nazwę Audi, co oznacza „słyszeć” po łacinie. W 1910 roku, po zatwierdzeniu przez sąd, wyprodukowano pierwsze Audi - Audi Type A Sport Phaeton o mocy 10 i 22 KM. W tym samym roku wprowadzono typ B. Typ A był początkowo zasilany przez silnik rzędowy 2612 cm3, a następnie zmodernizowany do 3564 cm3, 4680 cm3 i 5720 cm3. Samochody były popularne i odnosiły sukcesy w wyścigu. W 1921 roku firma była pierwszym niemieckim producentem w branży, który wyprodukował pojazd z kierownicą z lewej strony, który zwiększył zapotrzebowanie na takie pojazdy. W 1924 r. Wprowadzono pierwszy sześciocylindrowy typ M z 4655 cm3. W 1928 r. Właściciel DKW kupił większość udziałów w Audiwerke AG, a pozostałe udziały w Rickenbacker. Tam wyprodukowano silniki z 1929 roku dla Audi Dresden i Zwickau. W tym samym roku wyprodukowano wersje cztero- i sześciocylindrowe z silnikiem Peugeot. W 1932 roku Audi współpracowało z Wanderer, Horch i DKW, tworząc Auto Union AG Chemnitz. W tym samym roku zaprezentowano pierwszy samochód w Europie z napędem na przednie koła z sześciocylindrowym silnikiem Audi Front. Logo powstało, aby reprezentować te cztery marki i zostało opracowane przed II wojną światową. W tym czasie był używany tylko w samochodach wyścigowych. W tym czasie sprzedano tylko kilka Audis, ponieważ trend dotyczył małych samochodów. W 1939 roku pojazdy Audi zostały wycofane na ponad dwie dekady. W 1945 r. Fabryki i aktywa zostały przejęte przez Związek Radziecki. W 1948 r. Usunięto zatem Auto Union AG z Chemnitz i Auto Union AG. Tylko niewielka część pozostała pod nazwą Automobilwerk Zwickau.

Produkcja została przeniesiona do Bawarii, a przedwojenne modele zostały wznowione pod nazwami IFA F9 i IFA F8. Fabryka została ponownie wydana z pożyczkami od bawarskiego rządu stanowego i pomocy Marshalla Plan. Te same pojazdy z silnikami dwusuwowymi i napędem na przednie koła były nadal produkowane. Wprowadzono również motocykl i furgonetkę. Dziesięć lat później inwestor został zachęcony do sponsorowania budowy fabryki samochodów. W 1958 r. Daimler Benz przejął 87% udziałów w Auto Union. Pozostałe 13% zostało przejęte w 1959 r. Decyzja o sprzedaży została podjęta z powodu nieopłacalności. W 1964 r. VW nabył 50% firmy, co dało jej wiele praw do produkcji i praw do fabryki w Ingolstadt. W 1965 r. Audi powraca do produkcji z nowym właścicielem. Mercedes Benz przejął fabrykę w Düsseldorfie. Około roku później VW przejął cały zakład w Ingolstadt. Zapotrzebowanie na silniki czterosuwowe było wyższe; Dlatego podjęto decyzję o wprowadzeniu F103. Miał też lifting. Model został przemianowany przez VW w Super 90, Audi 80, 60 i 75, w zależności od osiągów. Zostały sprzedane do 1972 roku. VW zakazuje rozwoju DKW. W tym czasie Auto Union potajemnie opracowało Audi 100. Kiedy Nordhoff został pokazany, Nordhoff był pod wrażeniem i wprowadził samochód do produkcji w 1968 roku. Pierwsza generacja została nazwana Audi 80 w 1972 roku. W 1969 roku współpraca Auto Union i NSU został założony. Fabryka Neckarsulm jest obecnie wykorzystywana do produkcji pojazdów o wysokich osiągach. W 1974 roku wprowadzono Audi 50, które później zostało przemianowane na Volkswagen Polo i było bardzo udaną wersją. Audi 100 i Audi 80 były wówczas najlepiej sprzedającymi się samochodami. W 1976 roku produkcja została przeniesiona do Neckarsulm. W 1980 roku wprowadzono zaktualizowaną wersję Audi Quattro z napędem na cztery koła i centralnym mechanizmem różnicowym jako turbo coupe.

W 1985 r. Nazwa firmy została zmieniona na Audi AG. W 1986 roku wprowadzono Audi 80, które pomimo niskiej wydajności osiągnęło wiele sprzedaży. W 1987 r. Audi wprowadziło Audi 90. W latach 90. Audi zaczęło na tych samych rynkach BMW i Mercedes, początkowo z Audi V8. W 1992 r. W Audi 80 zainstalowano 2,8 litra V6. Przychody spadły z powodu Audi 5000. Było wiele skarg na nagłe niezamierzone przyspieszenie, które zostało nawet oskarżone o śmierć sześciu osób i 700 wypadków. Później w sądzie dowiedziono, że był to błąd kierowców. Jednak przyjęto również, że ma to coś wspólnego z samochodami. Urządzenie zostało ustawione na wymaganie hamulca przed zmianą trybu parkowania. Zwiększono również odległość między pedałami, aby zapobiec wciśnięciu niewłaściwego pedału. Jednak sprzedaż spadła około pięć razy i pozostała niska przez kilka lat. W 1999 r. Wprowadzono Audi A2, ale zostało ono skrytykowane za wysoką cenę i nie było wielkim sukcesem i zostało przerwane w 2005 r.

W XXI wieku znacznie wzrosła sprzedaż. Stał się preferowaną marką chińskiego rządu. W 2009 r. Był to główny zysk VW, podczas gdy większość innych marek prywatnych doprowadziła do strat. Rok 2011 był rekordowy dla Audi A3 i A7 na rynku amerykańskim. W 2015 r. Wykazano, że ponad 2 miliony samochodów było powyżej dopuszczalnych poziomów. Szef działu badań i rozwoju został zawieszony, a dyrektor naczelny został aresztowany w 2018 roku. Zostali złapani z około dziewięciokrotnie wyższymi limitami emisji, ale nie zostali odkryci z powodu zainstalowanego urządzenia manipulacyjnego. Firma planuje zainwestować około 16 miliardów dolarów w samobieżne samochody na przyszłość. Audi produkuje również samochody w 100% ocynkowane i w całości aluminiowe. Samochody Audi odniosły już sukces w wielu rajdach, wielokrotnie zdobywając pierwsze i drugie miejsce. Modele zostały również oznaczone jako F103, Type 80, Type 82/33, Type 81, Type 85, Type 89, Type 89Q, Type 8B, Type 8C i Type 8G dla różnych modeli generacji.

W XXI wieku znacznie wzrosła sprzedaż. Stał się preferowaną marką chińskiego rządu. W 2009 r. Był to główny zysk VW, podczas gdy większość innych marek prywatnych doprowadziła do strat. Rok 2011 był rekordowy dla Audi A3 i A7 na rynku amerykańskim. W 2015 r. Wykazano, że ponad 2 miliony samochodów było powyżej dopuszczalnych poziomów. Szef działu badań i rozwoju został zawieszony, a dyrektor naczelny został aresztowany w 2018 roku. Zostali złapani z około dziewięciokrotnie wyższymi limitami emisji, ale nie zostali odkryci z powodu zainstalowanego urządzenia manipulacyjnego. Firma planuje zainwestować około 16 miliardów dolarów w samobieżne samochody na przyszłość. Audi produkuje również samochody w 100% ocynkowane i w całości aluminiowe. Samochody Audi odniosły już sukces w wielu rajdach, wielokrotnie zdobywając pierwsze i drugie miejsce. Modele zostały również oznaczone jako F103, Type 80, Type 82/33, Type 81, Type 85, Type 89, Type 89Q, Type 8B, Type 8C i Type 8G dla różnych modeli generacji.

Części zamienne Modele Audi:

  • Części zamienne Audi F103
  • Części zamienne Audi 50
  • Części zamienne Audi 60
  • Części zamienne Audi 75
  • Części zamienne Audi 80
  • Części zamienne Audi 80 B1
  • Części zamienne Audi 80 B2
  • Części zamienne Audi 80 B3
  • Części zamienne Audi 80 B4
  • Części zamienne Audi 90
  • Części zamienne Audi 90 B2
  • Części zamienne Audi 90 B3
  • Części zamienne Audi 90 Type 81
  • Części zamienne Audi 90 Type 85
  • Części zamienne Audi 90 Type 89
  • Części zamienne Audi 100
  • Części zamienne Audi 100 C1
  • Części zamienne Audi 100 C1 F104
  • Części zamienne Audi 100 C2
  • Części zamienne Audi 100 C3
  • Części zamienne Audi 100 C4
  • Części zamienne Audi 200
  • Części zamienne Audi 200 Typ 43
  • Części zamienne Audi 200 Typ 44
  • Części zamienne Audi 200 C2
  • Części zamienne Audi 200 C3
  • Części zamienne Audi Quattro
  • Części zamienne Audi Coupe
  • Części zamienne Audi Cabriolet
  • Części zamienne Audi V8
  • Części zamienne Audi Glas GT

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe Audi:

  • Akcesoria Audi
  • Klimatyzacja Audi
  • Części nadwozia Audi
  • Hamulce Audi
  • Kable Audi
  • Podwozie Audi
  • Chłodzenie Audi
  • Elektryczne Audi
  • Silnik Audi
  • Wydechy Audi
  • Zewnętrzne Audi
  • Filtry Audi
  • Skrzynia biegów Audi
  • Ogrzewanie Audi
  • Hydraulika Audi
  • Wnętrze Audi
  • Oświetlenie Audi
  • Przekaźniki Audi
  • Elementy sterujące Audi
  • Zawieszenie Audi
  • Skrzynia biegów Audi

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

CPP na całym świecie

CPP dostarcza produkty na całym świecie i mamy dedykowane strony internetowe dla różnych krajów, takie jak:

Dla klasycznych części Audi Niemcy: Klasyczne części Audi

Dla klasycznych części Audi Dania: Reservedele Audi

Dla klasycznych części Audi Francja: Pièces détachées Audi

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}