Części zamienne BMW E28

Jest to druga generacja sedanów z serii 5, produkowanych w latach 1981–1988. Była dostępna z silnikami benzynowymi z czterema i sześcioma cylindrami oraz z silnikiem wysokoprężnym wprowadzonym w 1983 roku. Większość z nich miała jednak zbiorniki paliwa o pojemności od 63 do 70 litrów. Został zaoferowany ze wszystkimi silnikami dostępnymi w BMW, takimi jak M10, 20, 21, 30, 88 i S38. Wprowadzone modele to 518, 520i, 525i i 528i z silnikami benzynowymi, 524d i 524td z silnikami wysokoprężnymi i 518i z wtryskiem paliwa. Oferowano je z automatyczną i ręczną skrzynią biegów. Dostępne manualne skrzynie biegów to Getrag 242, 262, 240, 260, 265, 245, 280 i ZF S5-16. Automatyczne skrzynie biegów to ZF 3HP22 i 4HP22. Modele były z przednim i tylnym zawieszeniem z rozpórkami Macphersona i ramieniem półzwrotnym. Układ kierowniczy został ulepszony, a oferowane były koła 14 i 16-calowe. Hamulce z przodu były wewnętrznie wentylowanymi hamulcami tarczowymi, natomiast na tylnych kołach zastosowano hamulce tarczowe lub bębnowe bez wentylacji. M5 był pierwszym modelem produkowanym z sześcioma silnikami M88 i S38.

Na północy Ameryka została po raz pierwszy uruchomiona 528e w 1982 roku, a następnie 533i. Oferowano je z manualną, a także trzybiegową automatyczną skrzynią biegów, aw 1983 roku oferowano 4-biegową automatyczną skrzynię biegów. W 1985 roku ustalono standard wszystkich modeli z hamulcami ABS. Miały także szyberdach, aluminiowe felgi, światła przeciwmgielne, centralny zamek i klimatyzację oraz silnik S38. Wyprodukowano około 722 000 sztuk.

518 był sprzedawany tylko w małej części Europy, z silnikiem czterocylindrowym i gaźnikiem. Był w stanie osiągnąć do 164 km na godzinę.

518i był sprzedawany głównie w Japonii, ale także w niektórych częściach Europy, z czterocylindrowym silnikiem z wtryskiem paliwa, zdolnym do osiągnięcia 175 km na godzinę.

520i był wyposażony w najmniejsze sześciocylindrowe silniki, osiągające prędkość 190 km / h.

525e został wprowadzony z 2,7 litrową 6-cylindrową benzyną M20 o mocy około 118 KM. Uznano ją za wersję komercyjną. Bez katalizatora można by osiągnąć prędkość 190 km na godzinę.

525i został sprzedany tylko w Europie, z 2,5-litrowym 6-cylindrowym silnikiem, zdolnym do osiągnięcia 201 km na godzinę.

528i był jedną z najszybszych wersji, które osiągały prędkość do 215 km na godzinę.

533i został uruchomiony w Ameryce Północnej i Japonii.

535i został wprowadzony w 1984 r. Z tym samym sześciocylindrowym układem napędowym co M535i, zdolnym do osiągnięcia prędkości 225 km / h.

M535i był wyposażony w układ napędowy 535i z zawieszeniem M-Technic oraz unikalne panele nadwozia i koła. Był w stanie osiągnąć do 230 km na godzinę.

524td był pierwszym samochodem z silnikiem wysokoprężnym wyprodukowanym przez BMW w 1982 roku, gotowym do osiągnięcia prędkości maksymalnej 180 km na godzinę.

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe BMW E28:

  • Akcesoria BMW E28
  • Klimatyzacja BMW E28
  • Części nadwozia BMW E28
  • Hamulce BMW E28
  • Kable BMW E28
  • Podwozie BMW E28
  • Chłodzenie BMW E28
  • Elektryczne BMW E28
  • Silnik BMW E28
  • Rury wydechowe BMW E28
  • Zewnętrzne BMW E28
  • Filtry BMW E28
  • Skrzynia biegów BMW E28
  • Ogrzewanie BMW E28
  • Hydraulika BMW E28
  • Wnętrze BMW E28
  • Oświetlenie BMW E28
  • Przekaźniki BMW E28
  • Części układu kierowniczego BMW E28
  • Zawieszenie BMW E28
  • Skrzynia biegów BMW E28

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}