Części zamienne Mercedes Benz Gullwing-300SL

Został wyprodukowany między 1954 a 1963 rokiem jako Grand Tourer i samochód sportowy. Miał drzwi skrzydłowe i 4-biegowa skrzynia ręczna z dwoma silnikami 996 cm3. Byłem do wtrysku paliwa i stałem się sportowym stulecia w 1999 roku. SL oznacza super lekkie. Około 80% zostało wywiezionych do USA. Korpus pochodzi ze stali, można go również kupić z aluminium. Prędkość maksymalna w modelu coupe wynosiła 260 km na godzinę i zmieniono 130 litrów w zbiorniku, podczas gdy Roadster mógł się zmieścić tylko 100. Zainstalowano stabilizator drążka skrętnego, wahacze i sprężyny śrubowe. W coupe zainstalowano wspomaganie hamulców i hamulce bębnowe. Podstawowy kolorem pojazdu był srebrny szary. Był z sześcioma prostymi silnikami. Dodano również smarowanie takiegoą miską olejową. 215 KM i sportowa wersja 240 KM, która w tym czasie stała się Tradycyjnym samochodem. Najbardziej pożądany był ze skórzanym wnętrzem. Kiedy sprzedaż Coupe zaczęła spadać w 1956 roku, pojawił się Roadster. W 1958 r. Wypuszczono hardtop jako opcja. W 1961 roku zmodernizowano hamulce tarczowe Dunlop. Wyprodukowano około 1850 Roadsterów i 1400 coupe, Roadster był na rynku przez 7 lat, a coupe przez cztery lata. Ralph Lauren, Luigi Chinetti i Rob Walker byli właścicielami takich pojazdów. Obecnie Gullwing jest uważany za jeden z najbardziej pożądanych samochodów, z ofertami za ponad milion dolarów. Był do liczby 5 samochodów wszech czasów.

Wersja sportowa powstała między 1952 a 1953 rokiem i podstawa się w pierwszej trójce w Le Mans, Mille Miglia i Bern Sports Car Prize. Był do silnika W194 o mocy 175 KM.

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe Mercedes Gullwing-300 SL:

  • Akcesoria Mercedes Gullwing-300SL
  • Klimatyzacja Mercedes Gullwing-300SL
  • Części nadwozia Mercedes Gullwing-300SL
  • Hamulce Mercedes Gullwing-300SL
  • Kable Mercedes Gullwing-300SL
  • Podwozie Mercedes Gullwing-300SL
  • Chłodzenie Mercedes Gullwing-300SL
  • Mercedes elektryczny Gullwing-300SL
  • Silnik Mercedes Gullwing-300SL
  • Wyciągi Mercedes Gullwing-300SL
  • Zewnętrzny Mercedes Gullwing-300SL
  • Filtry Mercedes Gullwing-300SL
  • Skrzynia biegów Mercedes Gullwing-300SL
  • Ogrzewanie Mercedes Gullwing-300SL
  • Hydraulika Mercedes Gullwing-300SL
  • Wnętrze Mercedes Gullwing-300SL
  • Oświetlenie Mercedes Gullwing-300SL
  • Przekaźniki Mercedes Gullwing-300SL
  • Części układu kierowniczego Mercedes Gullwing-300SL
  • Zawieszenie Mercedes Gullwing-300SL
  • Skrzynia biegów Mercedes Gullwing-300SL

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}