Części zamienne Porsche 356

Porsche Holding GmbH po raz pierwszy wyprodukowało go w Austrii w 1948 roku. Był to pierwszy wyprodukowany Porsche. Został stworzony jako dwudrzwiowy z tylnym silnikiem i napędem na tylne koła. W 1950 r. Miejsce produkcji przeniosło się do Niemiec, w Austrii zbudowano tylko 50 samochodów. Został wykonany początkowo w złych warunkach i jako pojedynczy egzemplarz, ze względu na przekonanie Porsche, że ludzie nie będą mogli sobie na to pozwolić zaraz po II wojnie światowej. Jego silnik został pobrany z VW Bubble. Tylko 8 z 50 wyprodukowanych samochodów było kabrioletami. Coupes zostały później przekształcone w samochody wyścigowe. Proces produkcyjny trwał do 1965 r. Zgromadzono tam około 80 000 egzemplarzy, z których połowa prawdopodobnie nadal jest w drodze. Cena początkowa wynosiła 3750 $ za 356 coupes i 4250 $ za 356 Cabriolet. Obecnie cena zwykle waha się od dwudziestu do stu tysięcy dolarów, a najrzadsze modele mają najwyższą cenę. Najbardziej pożądane z nich to Carrera Speedster i Speedster, o wartości rynkowej około trzystu tysięcy dolarów. Klub właścicieli 356 Porsche znany jest jako jeden z największych klubów dla klasycznych samochodów. Porsche zaprojektowało i zbudowało trzy pojazdy typu 64 do wyścigu Berlin-Rzym w 1939 roku, który został później odwołany. Uważa się, że są to pierwsze pojazdy „Porsche”, chociaż początkowo nie były oznaczone jako Porsche. W 1948 roku ukończono i wprowadzono pierwszy Porsche 356, numer jeden. Ferdinand Porsche i jego siostra Louise zrobili 356. Byli z czterocylindrowym, chłodzonym powietrzem, tylnym silnikiem i napędem na tylne koła, podobnym do skorupy jaja.

To był projekt Erwina Komendy. Jednak obudowa silnika i niektóre części zawieszenia zostały zaczerpnięte z Volkswagena. Wynika to z zamiłowania Ferry Porsche do pomysłu małego samochodu z silnikiem o dużej mocy, ze względu na jego osobiste doświadczenia z takim samochodem od Volkswagena. Samochód uzyskał certyfikat w 1948 r. I został uruchomiony. To wtedy wygrał swój pierwszy wyścig w swojej klasie. Współpraca niektórych części z Volkswagenem zaczęła spadać. Początkowo korpusy były produkowane z aluminium, a następnie zamieniane na stal. Producentem stalowych części nadwozia był Reutter, który Porsche następnie kupił w 1963 roku i zmienił nazwę na Recaro. Porsche 356 został po raz pierwszy sprzedany masowo, w Austrii i Niemczech. Po wygranej w Le Mans w 1951 roku, stał się bardziej popularny w szerszym zakresie, zarówno w wyścigach, jak i samochodach drogowych o doskonałej przyczepności i doskonałej jakości. Czterokrzywkowy silnik wyścigowy Carrera został wprowadzony w 1954 roku. Porsche 356 wygrał więcej zawodów i stał się jeszcze bardziej sławny, z dobrą reputacją. Tylko w 1964 r. Złożono ponad 10 000 zamówień. Do 1965 r. Wyprodukowano około 80 000 egzemplarzy. Porsche 356 został wyprodukowany w czterech różnych seriach, poczynając od pre-A, a następnie 356 A, 356B i wreszcie 356C. Zostały one następnie skodyfikowane w więcej grup, aby można je było łatwiej odróżnić na podstawie zasług. Te zbudowane od 1948 do 1952 roku były rozpoznawalne dzięki ich podziałowi. Te produkowane od 1953 do 1955 roku były zauważalne przez ich wygięte szyby przednie. Modele oferowane pod koniec 1955 roku - model A, miały skręconą szybę przednią. Nowy model z 1959 r. Nazwano T5 356 B. Przeprojektowany model wprowadzony w 1962 r. Nazwano T6 356 B. Ostatnia wersja została nazwana 356 C. Miały pewne podobieństwo do T6 B i hamulców tarczowych zamiast bębnów. Zanim zakończyła się produkcja Porsche 356, Porsche opracowało silnik o wyższej prędkości obrotowej typu 616/36, czterocylindrowego silnika pushrod zastosowanego w modelu 356, w następnym modelu 912, który miał zostać wprowadzony na rynek w 1965 roku. podzespoły były dzielone między dwa, ale 912 nie był początkowo przeznaczony jako zamiennik dla 356. Jednak kiedy zdecydowano, że 356 zostanie zastąpiony, został zastąpiony przez 901, znany również jako 911. Po tym 912 został ogłoszony jako standard 911. Zakupiono około 33 000 pojazdów 912 z tym silnikiem.

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe Porsche 356:

  • Akcesoria Porsche 356
  • Klimatyzacja Porsche 356
  • Części nadwozia Porsche 356
  • Części zamienne Hamulce Porsche 356
  • Kable Porsche 356
  • Części zamienne Podwozie Porsche 356
  • Części zamienne Chłodzenie Porsche 356
  • Elektryczny Porsche 356
  • Części zamienne Silnik Porsche 356
  • Części zamienne Układ wydechowy Porsche 356
  • Zewnętrzne Porsche 356
  • Filtry Porsche 356
  • Części zamienne Skrzynia biegów Porsche 356
  • Ogrzewanie Porsche 356
  • Hydraulika Porsche 356
  • Wnętrze Porsche 356
  • Oświetlenie Porsche 356
  • Przekaźniki Porsche 356
  • Elementy sterujące Porsche 356
  • Zawieszenie Porsche 356
  • Skrzynia biegów Porsche 356

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

CPP na całym świecie

CPP dostarcza produkty na całym świecie i mamy dedykowane strony internetowe dla różnych krajów, takie jak:

Dla części zamiennych Porsche 356 Niemcy: Ersatzteile Porsche 356

Dla części zamiennych Porsche 356 Dania: Reservedele Porsche 356

Dla części zamiennych Porsche 356 Francja: Pièces détachées Porsche 356

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}