Części zamienne Porsche 911

Porsche 911 to luksusowy samochód sportowy wyprodukowany w latach 1963–1989. Był bardziej komfortowy, wyróżniający się i miał mocniejszy silnik niż 356. Porsche 911 został przeprojektowany na potrzeby zawodów, rajdów i wyścigów. Stał się jednym z najbardziej udanych pojazdów wszech czasów. Wszystkie modele zostały sprzedane jako 911, mimo że ich wewnętrzne nazwy uległy zmianie. Nazwy modeli różnią się, ponieważ jest to sposób, w jaki Porsche wskazuje, kiedy zostały zmienione. Zwykle dzieje się to każdego roku. Do tej pory wyprodukowano ponad milion 911. Istnieje wiele modeli 911 zbudowanych, takich jak 911F, 911G, 964, 993, 996, 997 i najnowszych 991. Został zbudowany w 1963 roku z mocą 128 KM i jest nadal w produkcji. Wczesne modele były napędzane płaskim sześciocylindrowym silnikiem, który został zaktualizowany do ponad 200 KM w latach 70. Na początku lat 70. wprowadzono modele Carrera RS, RSR i RSR Turbo. Były z czterobiegową manualną skrzynią biegów, szerszymi oponami, spoilerem i nadkolami. Wersja Turbo została wprowadzona z 260-konnym turbodoładowaniem o pojemności trzech litrów płaskich sześciu i podniesiona do 300 KM przed 1989 rokiem. W ostatnim roku produkcji 930 pięciobiegowa manualna skrzynia biegów zastąpiła czterobiegową manualną skrzynię biegów. W 1989 roku wprowadzono serię 964 z turbodoładowaniem 320 KM i turbodoładowaniem o pojemności 3,3 litra. Typ 996 był ostatnim chłodzonym powietrzem modelem sportowym marki, produkowanym w latach 1994–1998. W 1995 r. Został sklasyfikowany na piątym miejscu, za samochód stulecia. Tylko dwie pozostały w ciągłej produkcji, a Porsche 911 jest jednym z nich. Jest to jeden z najstarszych sportowych coupé pozostających w produkcji. Podstawowa idea pozostała taka sama, chociaż przez lata wprowadzono ulepszenia - nowo wprowadzony typ 996 wprowadza na rynek nową erę i koniec silników chłodzonych powietrzem w 1998 r. W 1990 r. Wprowadzono 911 Turbo z turbodoładowaniem o pojemności 320 KM i 3,3 latera sześć silników, aw ostatnim roku jego produkcja została zaktualizowana do 360 KM. W 1997 roku dodano Turbo S z 424 KM 3.6 latera twin-turbo flat-six. W 1998 roku wprowadzono 996 generacji 911, ze znaczącą zmianą w nadwoziu i chłodzonym wodą silnikiem. Zostały one zaprezentowane z płaskim sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3,4 i 3,6 litra oraz z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Opcjonalny pakiet X50 był oferowany dla Turbo S, zapewniając objętość silnika 450 KM. GT2 był najpotężniejszym z 996 z 477 KM. Po wprowadzeniu 997 w 2005 r. Z 3,8 litra płaskiej szóstki i własnej siedmiobiegowej, dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów, był on wyposażony w podwójną turbosprężarkę o pojemności 480 litrów i podwójnym turbodoładowaniu. Wersja Turbo S została zaprezentowana z mocą 530 KM. Model 997 został wprowadzony w 2007 roku, jako że GT2 z silnikiem o mocy 530 KM z podwójną turbodoładowaniem o pojemności 3,6 litra i sześciobiegową skrzynią manualną. Wersja RS została również zaprezentowana z 612hp i mniejszą wagą. GT2 i GT3 pozostały w produkcji. GT2 był z 415 KM i został zaktualizowany do 435 KM w 2009 roku. Mniej obszerna wersja turbo została wprowadzona jako GT3 RS z 450 litrami 3,8 litra. Najszybszą wersją był GT3 RS 4.0 z 4-litrowym płaskim sześciocylindrowym silnikiem i 493 KM. Najnowsza wersja została wprowadzona w 2011 roku jako 991 z wieloma ulepszeniami, takimi jak nowe płaskie sześciocylindrowe silniki, nowa siedmiobiegowa manualna skrzynia biegów i nowa platforma. Modele Targa miały nowy dach. Modele z turbodoładowaniem były wyposażone w podwójne turbodoładowanie o pojemności 3,8 litra z sześcioma silnikami o mocy 520 KM, a następnie Turbo S o mocy 560 KM. Został później zwiększony do 540 i 580 KM. Stały się dostępne z siedmiobiegową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem, wykonaną z Porsche. W 2015 r. Wprowadzono GT3 RS z 4-litrową skrzynią biegów o pojemności 500 KM i podwójnym sprzęgłem.

911 R dodano w 2016 r. Z 4-litrową skrzynią sześciobiegową i sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Od 2016 r. Carrera i Carrera S wprowadzane są z 3 litrami twin-turbo flat-6 z 370 do 420 KM.

Części zamienne modele Porsche 911:

  • Klasyczne części zamienne Porsche 911
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911F
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911G
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911-964
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911-993
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911-996
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911-997
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911-991
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911 Cabrio
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911 Coupe
  • Klasyczne części zamienne Porsche 911 Targa

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe Porsche 911:

  • Akcesoria Porsche 911
  • Klimatyzacja Porsche 911
  • Części nadwozia Porsche 911
  • Hamulce Porsche 911
  • Kable Porsche 911
  • Podwozie Porsche 911
  • Chłodzenie Porsche 911
  • Elektryczny Porsche 911
  • Silnik Porsche 911
  • Układ wydechowy Porsche 911
  • Zewnętrzne Porsche 911
  • Filtry Porsche 911
  • Skrzynia biegów Porsche 911
  • Ogrzewanie Porsche 911
  • Hydraulika Porsche 911
  • Wnętrze Porsche 911
  • Oświetlenie Porsche 911
  • Przekaźniki Porsche 911
  • Elementy sterujące Porsche 911
  • Zawieszenie Porsche 911
  • Skrzynia biegów Porsche 911

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

CPP na całym świecie

CPP dostarcza produkty na całym świecie i mamy dedykowane strony internetowe dla różnych krajów, takie jak:

Dla części zamiennych Porsche 911 Niemcy: Ersatzteile Porsche 911

Dla części zamiennych Porsche 911 Dania: Reservedele Porsche 911

Dla części zamiennych Porsche 911 Francja: Pièces détachées Porsche 911

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}