Części zamienne Volvo 260

Volvo 260 GL i GLE zostały wprowadzone po raz pierwszy w 1975 r. W Europie, a rok później także w Ameryce Północnej. Był z takim samym designem nadwozia i nadwoziem jak poprzedni 240, ale z mocniejszym silnikiem i luksusowym wnętrzem. Na razie był to najbardziej klasyczny model Volvo, mimo że został zbudowany w oparciu o modele 140 i 164 z wieloma takimi samymi cechami, jak dach, bagażnik, deska rozdzielcza, szyby przednie, siedzenia i drzwi. Pomiędzy 1975 a 1979 modele były wyposażone w silnik V6 o pojemności 2,7 litra z manualną i automatyczną skrzynią biegów. W 1980 r. Wprowadzono silnik 2.8 B28 o mocy 130 KM, a także silnik D24 z silnikiem wysokoprężnym. Od 1981 r. Dostępna jest tylko automatyczna skrzynia biegów. Były dostępne w czterech wagonach na dworcach, czterodrzwiowym sedanie i dwudrzwiowym sedanie. Produkcja była znacznie niższa niż w przypadku 240. 265 DL było pierwszym osiedlem Volvo z silnikiem sześciocylindrowym. Od 1975 r. W każdym modelu dostępna była trzybiegowa automatyczna skrzynia biegów, a nadbieg stał się dostępny dla wszystkich modeli ręcznych. Silnik V6 B27E był również znany jako Douvrin. Był z tulejami cylindrowymi, 2644 cm3 i 140 KM. W 1980 r. Silnik został zmodernizowany do 2,8 litra, a na niektórych rynkach wprowadzono również silnik B28A, zdolny do zasilania paliwem o niższej liczbie oktanowej. W Ameryce Północnej 260 były dostępne tylko z trzybiegową automatyczną skrzynią biegów i 130 KM. Stworzono także konkretne modele 264 TE i 262C.

Klasyczne części i klasyczne części samochodowe Volvo 260:

  • Akcesoria Volvo 260
  • Klimatyzacja Volvo 260
  • Części nadwozia Volvo 260
  • Hamulce Volvo 260
  • Kable Volvo 260
  • Podwozie Volvo 260
  • Chłodzenie Volvo 260
  • Elektryczne Volvo 260
  • Silnik Volvo 260
  • Układ wydechowy Volvo 260
  • Zewnętrzne Volvo 260
  • Filtry Volvo 260
  • Skrzynia biegów Volvo 260
  • Ogrzewanie Volvo 260
  • Układ hydrauliczny Volvo 260
  • Wnętrze Volvo 260
  • Oświetlenie Volvo 260
  • Przekaźniki Volvo 260
  • Części układu kierowniczego Volvo 260
  • Zawieszenie Volvo 260
  • Skrzynia biegów Volvo 260

Produkty / grupy produktów

Kabel przyspieszacza - Klimatyzacja - Filtr powietrza - Alternator - Oś - Paski - Części nadwozia - Kabel Bowdena - Zacisk hamulca - Tarcza hamulcowa - Bęben hamulcowy - Klocki hamulcowe - Szczęki hamulcowe - Hamulce - Zderzak - Kable - Gaźnik - Katalizator - Linka sprzęgła - Chłodzenie - Blok cylindrów - Głowica cylindra - Wał napędowy - Płyta pyłowa - Wentylator elektryczny - Części elektryczne - Silnik - Czujnik silnika - Układ wydechowy - Kompletny układ wydechowy - Na zewnątrz - Filtr - Części montażowe - Flex Pipe - Filtr paliwa - Kabel zwalniający klapę paliwa - Bezpiecznik Box - Gasket - Gear Box - Gear Shift - Grille - Dźwignia hamulca ręcznego - Linka hamulca ręcznego - Wymiennik ciepła - Grzałka - Kabel grzejnika - Kabel kaptura - Róg - Kołpak - Filtr hydrauliczny - Cewka zapłonowa - Wyłącznik zapłonu - Wewnętrzne części nadwozia - Wnętrze - Wnętrze Filtr - Lampa - Zamek drzwi - Pompa hamulcowa - Lustro - Filtr oleju - Części oleju - Pedał - Regulator ciśnienia - Uchwyt gumowy - Pas bezpieczeństwa - Czujnik - Amortyzator - Kabel prędkościomierza - Sportowy wydech - Rozrusznik - Sterowanie - Szyberdach - Zawieszenie - Sw swędzenie - Pasek rozrządu - Skrzynia biegów - Turbo Charger - Podkładka - Łożysko koła - Cylinder koła - Podnośnik szyby - Uszczelka okna - Wycieraczka

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}